KONTAKT MYHAT

Har du spørgsmål eller brug for at komme i kontakt med os? Forneden finder du svar på de mest almindelige spørgsmål. Hvis du stadig har brug for at kontakte os, så anvend formular forneden, så svarer vi dig hurtigst muligt.

Tel:
+46(0)73-515 09 19
Address:

MyHat Scandinavia AB
Luma vägen 1
371 50 Karlskrona
Sweden

Open hours:
Mon-Fri 09.00-11.00.(Support på Engelsk).
Social Media:

    OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

    • Hvor meget koster fragten?

      Standardfragten er 39 kr. på alle vores ordre, men vi har valgt at have gratis levering på alle ordrer over 499 kr.

    • Hvordan foregår betalingen?

      Vi har valgt at samarbejde med Klarna, for at du skal kunne føle dig tryg ved hvordan dine penge håndteres.

    • Hvornår modtager jeg min pakke?

      Vi leverer alle vores pakker i Danmark via Bring. Afhængig af hvor du bor kan det tage 1-3 dage inden du har din ordre.

    • Jeg har valgt at betale med faktura, men har ikke modtaget den. Hvad gør jeg?

      Har du valgt at betale med faktura, så klare Klarna det. Har du ikke modtaget din faktura så er det nemmest at få den på MyKlarna.

    • Varen er for lille eller for stor. Hvad gør jeg?

      Det er superlet at bytte sine ting hos os på MyHat. Gå til Byt og følg instruktionerne der.

    • Varen var ikke helt som jeg ville have den. Hvordan returnerer jeg den?

      Vil du returnere en vare eller bytte den? Du har 14 dages åbent køb hos os på MyHat.dk. Hvis du har fortrudt, kan du læse mere om hvordan du returnerer en vare under returnering og bytning.

    • Min vare er gået i stykker. Hvad gør jeg nu?

      Hvis der er gået noget galt eller dit produkt er gået i stykker af en anden grund end slitage, så kontakt os på info@myhat.dk og beskriv problemet i emnekolonnen. For yderligere oplysninger, læs da venligst vores købsvilkår.